let's go down to the river


Okej here we go ska försöka att skriva ett riktigt inlägg för första gången på länge, har ju mest bara blivit mobilbloggande och det kanske inte är det mest intressanta. Men vem fan har sagt att en blogg måste vara intressant då hade ju blondinbella och bunten aldrig någonsin överlevt. Eh ja och jag tänker inte  be om ursäkt för dålig uppdatering! Finns inte så mycket att skriva om just nu, bara jobbar och då händer det inte så mycket värt att blogga om...

Levarage är världen kanske bästa serie just nu och gossip girl börjar imorrn kväll (i usa då) vilket är något att se fram emot big time! jag borde bli en tv-serie bloggare ist jag vet ju så mycket! Är sjuk fick ställa in inflyttningsfesten och ja just det jag har flyttat. Fått en alldeles egen fin lägenhet, den har blivit väldigt fin och INGET blått! WOHO det var den färgen som typ Allting var i tidigare, innan jag flyttat hemifrån den första gången så började det hela med en blå fåtölj, den var väldigt skön det får medges men sen blev det en blå spegel, blått sängöverkast, blå stol, blåa gardiner ja ni förstår min mamma blev lite insnöad innan man fick bestämma själv sen hängde det ju med lite grann eftersom allt man hade var blått. MEN nu har jag inte en enda blå grej! okej en handduk eller två och några dukar som ligger längst in i skåpet, men inga möbler, inte gardiner! Jag ser det här som en liten seger efter som allt jag hade här hemma var blått inklusive min soffa. Den gjorde jag mig av med, skaffade en svart skinnsoffa, pappa målade om mina speglar i svart. Jag köpte en jättefin låg hylla med två lådor i till hallen som dock var röd men kostade en hundring och min fixaralltpappa målade den i svart plus mitt köksbord vilket dock var någon slags obehandlat trä innan, men ändå! Så nu är det mesta svart och vitt men några inslag av björk plus en rosa skrapa, vattenkanna och mitt älskade flamingo duschdraperi! Det känns som om jag äntligen fått en Egen lägenhet, visst jag har haft många lägenheter innan men då har det bara varit andrahand eller tillsammans med någon annan och då har jag inte riktigt velat dra igång nåt projekt för att göra lägenheten som jag vill ha den för att man hela tiden visste att det var tillfälligt eller skulle anpassa sig till någon annans tycke. Men nu är det mitt! Okej det kanske fattas en och annan tavla eller hylla men det har blivit riktigt bra. Om ni har en jävla tur kan det ju hända att det kommer en bild eller två för er som fortfarande läser från göteborg.

Nej nu har jag skrivit så jag fått kramp i handen så bäst att sluta.
Men de skiter man väl i!




Här kommer några låtar ni borde höra.
xoxo not so gossipy girl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback