make up make out



eftersom jag har varit duktig denna helg och inte varit full vare sig på Markoolio eller på annat sätt så tyckte jag att jag förtjänade att beställa en ny mascara och ett rött läppstift som jag vela haft länge.. Tänkte ju köpa lancome fatale genom båtMaria men orkade inte vänta så beställde ett annat från Eleven.se som tydligen ska vara hemskt bra kommer inte ihåg namnet men Max Factor är det iaf och läppstiftet med.. Får se om de är något att ha... När jag ändå är inne på sånt där kan jag ju bara supermegarekommendera världens bästa hårschampoo och balsam, så jävla bra så ni anar inte och dessutom skitbilligt! Sunsilk fabolous shine är så bra att jag inte längre fönar håret... Förutom blev mitt hår så flygigt och helt omöjligt på alla sätt och vis, men efter att jag började använda schampoot med har det magiskt nog blivit bättre. Ja balsamet är till och med bättre än mitt Aussie Miracle som ska vara en superinpackning.. Eh mycket produkter nu och eftersom jag inte får gratis grejer som blondinbella och company så får det här räcka.. Men om nån skulle vilja skicka grejer så feel free!

Nu ska jag kolla på ice age 3 dawn of the dinousarus! Excited!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback