Let's get married, put a fence 'round our house, let's make some babies. leave for Paris tonight..

Kära dagbok idag är det 3 veckor och 3 dagar sedan jag sist biktade mig. Jag är mycket väl medveten om att jag inte borde få ha en blogg som uppdaterar så himla dåligt. Men inte mycket har hänt sedan sist, kände dock en överväldigande lust att blogga idag, bara spill it all.. Men det kan ju inte vara hälsosamt eller snällt mot andra but here we go! Igår var vi (the gang dåra) på farmers-fest och det var helt klart över förväntan, tills det ballade ur lite grann för mig och min släkting allt detta på grund av samma person. Vilket sammanträffande! Dock var ju vissa värre än andra även om jag ångrar vissa saker lite bittert idag, det första jag tänkte imorse när jag vaknade vid åtta var  ÅHNEJ den där rackarns fyllan blandat med fina vänner, dock lite sticksiga men det gillar vi ju, fick mig alldeles emotionell och helt omdömeslös. Det där emo har hållit i sig hela dagen och jag har gråtit lite för allt mest hela tiden även om det inte har varit direkt ledsen gråt så var det ändå flodportarna på helspänn, men man känner sig lite renad efteråt? Det var så illa att jag till och med grät på Americas next top model! HAHA då är det jävlar i mig illa! Men nu är det bra nu behöver jag inte gråta på sisådär ett år eller så. Schönt!

Dock känner jag att jag borde be om ursäkt till farmers intervjusoffa för vinduschen, det var inte alls meningen, jag skyller på Ls crazy dance moves och vi alla vet ju att när jag och lurkas dansar styrdans(isch) då har fyllan gått lite för långt.. Med eller utan likör 43.

Så där nu jävlar fick ni en bloggning utav bara helvete! Intimare än vad som är bra för själen men there it is!
Nu lyssnar jag på John ME - Paris på repeat, det finns inget finare och jag ska gifta mig med den mannen. Fast då skulle jag nog gråta jämt, han sjunger så fint att hjärtat gör ont. Check it out!

http://open.spotify.com/track/317TzRV0tlr98Z4CIrCJ3I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback