good cop/bad coop

ett litet utdrag:

Josefin säger:

vi borde ha en gemensam blogg. vi är fan värsta grymma teamet. lite good cop/bad cop.. det hade den kunnat heta faktiskt.

Jolin säger:

det borde vi hade varit så coolt

Josefin säger:

haha ja. man hade bara kunnat klistra in våra msn-dialoger typ haha

Josefin säger:

btw så är du SÅ bad cop

Jolin säger:

det räknade jag ut på en gång!

Josefin säger:

tänkte det, ville bara understryka det ifall du plötsligt förlorat all självinsikt

Josefin säger:

man vet ju inte vad som händer med folk som flyttar till norrland liksom, jag menar, du har ju börjat springa och skit, du kan ju uppenbarligen ta dig till vad fan som helst


nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack. Lycka!
xoxo


Lycka är att vara glad,
varenda JÄVLA dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback