utan dina andetag...



På något vis växte vi ifrån Kent och jag kan inte för mitt liv förstå hur det gick till. Kent hade ju allt där ett tag och jag trodde alla människor någon gång i livet hade en Kent period. Kanske är det föråldrat, Håkan blev det nya kent men ändå hittar man tillbaka ibland och då känns det som om de alltid varit där i bakgrunden.. Alltid skrivit de där låtarna som visste precis hur man kände.


 

Femhundra mil i snön och det är ju bara on the up and up, blir nog en femte månad av snö och nu jäklar tycker jag faktiskt att det räcker. Annars är blogg.se dumma i huvudet och länkar min blogg helt fel till nåt annat sepe. Tack för den.
Ikväll blir det bandy, yey? Det är alldeles för mycket sport i mitt liv nu, sedan förra lördagen har jag varit på innebandy 2 gånger, kollat på fotboll 2 ggr och bandy 1 gång. Plus ikväll då blir det ju live. Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback