the more you give, the less you have to carry

Så här såg dagen ut: Vaknade åt frukost medans jag kollade på the city himla bra sen tänkte jag duscha och göra mig lite presentabel för att åka upp på byn för fika med arbetslöshetskommittén. Det gick inget vidare för när jag var redo skulle karin göra nåt med en bil och sin mamma, hängde inte riktigt med så då var det bara på med flanellskjortan och leggingsen. Bästa outfiten ever, flanellskjortan är pappas gamla som är så utsliten att den är mjukare än mjukast och har avslitna armar. Sjukt skön inte så mycket fashion. Så efter lite mer serienötande, kom alla hem så blev det stuvade makaroner och köttbullar, sjukt gott. Efter det ringde karin så fick jag till slut försöka slita mig från skjortan och the city för lite fika på ip med karin och lurk (men ingen fikade, lurken drack massa kaffe som vanligt bara) pratade mest bara skit.
Sen tröttnade vi och åkte hem, skjutsade hem en dödens lurk över hela barnängen. Trodde aldrig jag skulle hitta därifrån när jag lämnat av honom but i did!

Världens tråkigaste inlägg? I think so!

Dagens mest hypade:
Att jag inom en SNAR framtid ska få ett tvillingkort till tvn så jag kan se massa kanaler!! (YEEEY!!)

Dagens besvikelse:
Nya Tiger Lou albumet, tyvärr jag trodde aldrig jag skulle säga här om TL men va fan har hänt nya albumet är ju inte alls bra. Fanfanfan jag som hade så sjukt stora förväntningar nu när jag sent om sider fick reda på att de släppt nytt. Damn it, sometimes change is a bad thing! Jäkla folk och utvecklas. DET VAR JU FANTASTISKT SOM DET VAR!!

Bastards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback