en snorkråka på ögat...

är vad degen vill ge mig för att jag aldrig bloggar, blogga själv för fan i say! Det är inte lätt att behöva vara intressant jämt heller,... Så kvällens önskemål är en blogg om livet och finalen, jajamen here we go!

Livet är som en pannkaka åååh jävla karin vad svårt det är att tvångsblogga. Så jag skriver om en annan final istället, mästarnas mästare fy fan vilket bra tv-program, Malin Moström och Per Elofsson har ju varit bäst enda från början och till slut var det de två i final mot varandra, så himla härligt och jag höll tummarna och hejade i källarn på Malin. Hon var ju så himla bra och rolig! Var det bara jag som tyckte att Per och Malin hade lite connection? Undra om de blev kära de hånglade nog i ruinen när båda ramlat ner i mörkret. hohoho vore ju helt awesome... Sen när programmet var slut och de visade bilder på pelle fosshaug och hunden ville man gråta lite, så himla fint. Men Erica johansson vilken sopa! Att hon ens kom trea var ju fan skandal, hon var ju sämst på allt och gav upp på första momentet. Att hon kunna blivit så framgångsrik är ju helt sjukt, hon slutade ju med allt så fort hon tyckte det var jobbigt.

Men till den viktigaste finalen: Bring your knogjärn och pepparspray västerås blir nog arga när de förlorar, stackars jävlar.
Ska dock bli sjukt spännande att gå på årets händelse, har ju bara fått titta på tv från göteborg de senaste åren... Men nu blir det the real deal! Dåligt att man inte har några rödblå kläder bara... Och icke att förglömma Kicki Sigfridsson vilken duktig syster man har! Guld för er i år igen är vad jag förutspår och alla vet ju att jag är Saida.

Nu håller vi bara tummarna för att karins jävla ledband håller ihop och blir lite bättre till på lördag. Kom igen Degen Kom igen!  This is for you, men nu orkar jag inte tvångsblogga mer. Får avsluta med dagens låt.






Och apropå livet: GE MIG VÅR!!! DAMN JÄVLA SKITSNÖ JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DIG! VITT ÄR DEN FULASTE FÄRGEN I VÄRLDEN, DET ÄR INTE ENS EN FÄRG! SLUTAAAAAAAA!!
Yes please, vår, sommar, farmorscykeln, ån, brygga, bara ben, jacklös, ljusa nätter, frostkilen, hud som luktar sol, grilla, filt i gräset... NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback