tyngden på venusberget älskling!!


Såå ska man recensera året midsommarfirande då kanske. Verkar krävas av en.. Okej den här midsommar är nog faktiskt den roligaste hittills, alla dom man älskar mest i hälsinglandet var där, efterfesten kom först, vi spelade fotboll (jag var den enda i mitt lag som gjorde mål, väldigt lyckat!!)  grillade kött och åt det innan det var klart alternativt helbränt, käkade tre tårtor (tror dock westans tårta gick bäst hem då den tog slut först kladdkaka är always en winner) drack mycketmycket bål, blev myggbitna och spelade gitarr och sjöng du ska få min gamla så mycket att jag fortfarande har den på hjärnan fyra dagar senare. Sen badades det badkar, spelades mer i köket och sen slogs vi om vem som skulle sova var,  fick sova på en hård madrass med fredrik och åsa som snarkade järnet, efter att ha försökt skrämt upp mig med zombies, det funkar inte så bra när man sover tre i ett rum och det är jätteljust. (ENDA GÅNGEN jag inte blivit rädd av det för övrigt wohoo)

PREEEECIS så ska midsommar vara för att vara perfekt.

Och karin fick se en snoppis så hon grät, det var nästan det roligaste på hela midsommar, förutom tyngden på venusberget älskling! och dagen efter när anna grät, mycket gråt men det gjorde ju det hela roligare om man nu inte var den som grät då hoho!

Då var det dagen efter och kajsa fyllde år det firade så klart jag och kakan genom att sjunga för kajsis på morgonen och ge henne tårta på soffan/sängen, kajsa som äntligen blivit lite äldre man kan ju inte bara vara 18 om man ska hänga med coola kids som mig! Kajsa är en riktig liten guldklimp hon!

Sen blev det jössebo men jag oooorkar inte skriva mer, det är faktiskt synd om mig för jag är sjuk men måste jobba imorrn. OKEJ jössebo i en mening!

bulan, myggolja, favoriter på plats, vin, gitarr+duskafåmingamla-marathon, skogspromenad, kallt som faaaan, mygg i miljoner, spiknyktert, godast korv EVER, hem. KLART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback