jag slåss inte professionellt längre, mest på skoj..


Karin frågade mig om det går nåt bra på tv på lördagar, men ingen av oss visste för vi kollar aldrig på tv på lördagar (förutom när det var robinson då) och det måste ju ändå betyda att vi har ett liv! WOHO!
Förutom ikväll då är jag ledig, vägrade tranan och kände inte för att umgås mer idag så jag gjorde en helrenovering på kroppsplanet och tog en lång dusch. Förundrades lite av hur sjuuuukt många kropp/hud/hår produkter man samlar på sig. Igår fick jag en deo från en dove-försäljare som ska göra håren under armarna: tunnare, ljusare, mjukare och färre? Hur fan ska det gå till?? Jag testar, var lugn!

Nu ska jag tradera järnet, var längesen hoppas på att hitta en långklänning, gärna lagom till midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback