I'm doing it for the deg...

Egentligen skulle man kunna säga att blogglusten har övergivit mig, dock känner jag ett visst ansvar och jag har ju faktiskt lovat Karin att hon skulle få ett alldeles eget inlägg tillägnat sig. Soooo here we go.

OBS du måste lyssna på Karins absoluta favoritlåt just nu medan du läser det här...
(även om jag hatar den!)
 




The story about Degen, part 1:

Karin Kopparmalms är ibland den sötaste person på denna jord. Speciellt eftersom hon inte fattar det själv, så efter att hon läst det här är det väl kört med det. Nu kommer hon bli den mest självupptagne av dem alla svårt att tro? Yes amigos.. När jag träffade deg för första gången måste ha varit i knåda skola, men då kunde vi ju inte vara kompisar det hade ju aaaldrig gått! Så en sisådär 8-9 år senare, tja då var det dags. De senaste månaderna jag har varit hemma har Karin aka lammjägarn (mer om det senare) gnagit sig in som en av mina nya bästisar. Vilken tjej! Dock tvingar hon mig att supa lite för ofta vilket har lett till mera magkatarr och alldeles för många besök på bonden! På förfesten kommer alltid frågan "Joliiiiin ska du sova hos mig ikväll??" Hoho kan man väl, karins soffa är lite bättre än alla andra soffor. Fördel: den är stor, täcket är jätteskönt Och jag har fått en egen rosa tandborste hos henne det är ett säkert tecken på true friendship om nåt! Dessutom försöker annas katter alltid mörda mig. Så att sova hos Karin är lite bättre!
Sen är det ju det här med lammjagandet. Hon är en jääävel på att jaga lamm den där degen, hon vill ha dem unga och formbara och det är ju alltid en fördel om man är sån. Okej det här är jättesegt och jag vet inte vad jag ska skriva mer för alla som känner karin vet ju hur jäkla bra hon är!






deg

Det blev inget a4 karin men du får fan vara nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback