Here's to the new boy...

Vilket evinnerligt gnällande om att jag måste skriva nya inlägg!! Jag har absolut inget att skriva om för övrigt så det lär bli ett spännande inlägg!

Sååå den senaste veckan har jag kollat på hela sista säsongen av Veronica Mars, det är typ det enda jag gjort, vaknat, jobbat kommit hem sent, kollat på Veronica, sovit.. Och sen började allt om igen. För övrigt är det min absoluta favorit serie efter det här grymt underskattad och jag fattar inte att de inte fick fler säsonger än tre.. Tänk typ scrubs som har 11 säsonger nu eller nåt och är typ samma sak hela tiden! Va fan kunde inte Veronica få det då för. jävlajävlajävla tvbolag man vill ju veta vad som händer mer för fan. Ja jag vet jag har blivit slightly besatt. Dessutom vill jag att allt bara ska vara lite mer som i serier. Det hade varit så mycket finare och lättare så. Well så är det inte och lär inte bli heller! Sucks ass och det känns som om inlägget går utför just nu. Men happycheerypersons suger skit det vet ju alla! Den som vill får gärna ge mig säsong 1 och 2 av Veronica Mars, det vore hemskt uppskattat.

Okej nog om det tyvärr har jag inte så mycket mer att skriva om just nu eftersom inget spännande händer ÖVER HUVUDTAGET! Den här helgen är det jävlar i mig bäst att mina nya bästa kompisar styr upp det här. Helst på fredagen eftersom jag lovat vara fyllechaffis på lördagen till mina föräldrar. Sweet sweet life!

Nej nu måste jag nog sitta i duschen för lite kontemplation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback