Do you make the cut?


Imorgon kväll hålls auditions för två stycken roller, uppsättningen kommer att pågå under tre veckors tid och äga rum  inom en tre mila radie... Sökande bör ha humor, mycket fritid samt ett giltigt leg.

Det jag söker är självklart en ny karin och Anna, det kan bli svårt men jag är inte kräsen. Okej mulken var ett dåligt förslag Karin, lite personlig hygien avkrävs samt att man kan prata någorlunda ordentligt. Annars behövs det inte mycket till.
Sååå det är bara att skicka in ansökan!

klart och betalt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

you know where I'll be right!? it's all about the hotpants. tänkte att det är nog bäst att skaffa ett par i tid annars vandrar väl hela byn + alfta runt i sådana där (matchas bäst med metallic boots!) dessutom måste du ta bort din lilla kontaktannons däruppe, annars kommer du ju byta ut mig & larsson snart, han håller på och bygger en liten säng till dig!



about the liten text: ska fixas...snart!

Postat av: kajsa

nä, precis, ta merej tandborren så ordnar sig allt! det har du ju faktiskt helt rätt i, lite komplimanger har väl aldrig skadat någon om de tas på rätt sätt. man kanske borde skaffa en själv? som en snyggast.se fast snäppet högre (lägre?). i don't know levels...

2009-01-16 @ 00:26:30
URL: http://asfalto.blogg.se/
Postat av: Slemmet

hallÅ? händer det absolut ingenting där uppe? GE MIG ETT NYTT INLÄGG! ;)

2009-01-19 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback