The worlds best faker!

Kollar på house och lyssnar på the veronicas lite emellanåt.
De är ju faktiskt riktigt bra.

Okej så idag när jag jobbade kom en liten tant/äldre dam, som tidigare jobbat på ica i byn i think, fram till mig och tar mig om axlarna och säger "Jag måste bara säga att det är så fint att du alltid är så himla glad och trevlig i affären, det uppskattar vi kunder!" När jag säger att, ja det är ju mitt jobb typ, så skakar hon på huvudet och säger. " Du vet det är faktiskt inte alla som är det!" hinthint okej det är ju det ju faktiskt inte men man måste ju vara lite diplomatisk på jobbet..
Sjukt väluppfostrad och förmodligen världens bästa faker eftersom man oftast är sur/trött/kroppsont/hungrig/less/förfrusen på en och samma gång, mest hela dagen på ica.
Men alla måste vi ju vara bra på nåt! Dock fortfarande sämst på bloggandet men jag jobbar på en plan för att förbättra det (läs, ta mig i kragen) nu blir det mer house! Lyssna på lite veronicas så länge, alla som heter veronica är min nya hang up i guess, Veronica Mars och The Veronicas excellent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback