the bad guy


Jolin med det grymt bra minnet, del 1:
Varför luktar det så jäkla mycket Jenka hemma? Sjukt konstigt!

Ja just det, det är ju jag som varit på massage och luktar som en hel linimentsfabrik. Juuuust det.
Stupid!


För övrigt är nagellack min nya besatthet speciellt depends för de kostar ju bara 25 spänn och finns i miljoners skit fina färger. Dagens bästa är det barbierosa jag köpte idag så jävla fint. Det jag köpte sist det metalliclila är superfint med men började tröttna och hittat en ny perfekt nyans, Yey. Dessutom har jag fikat lite på centrumhuset med arbetslöshetskommiteén idag innan massagen det var ju trevligt, tydligen även ett dagligt engagemang.
Snart börjar Simpsons, det har jag ju väntat på heeeela dan.. Right.

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback