Long before rock and roll



Så nu vet jag hur Sture känner sig...  Hur det känns att vara riktigt jävla skitigt. Idag har jag städat på alfta industricenter och john deere fy fan vad jävla skitigt det var där. Ja som kanske inte de flesta vet har jag ju nu ett supermegaglammigt extra jobb som städerska, Grym på att städa men det kanske inte ä det mest upplyftande jobbet, man börjar jättetidigt, det är ganska tråkigt, eller tja man tänker inte så mycket på det faktikst. Tiden bara går och rätt vad det är får man gå hem. Helt. JÄVLA. Megaslut! Krommer känns som om den håller på att gå sönder bit för bit.

Okej nu orkar jag verkligen inte skriva mer, blev ju så fruktansvärt tråkigt.

Tack och Adjö ni får lyssna på en sång till nästa gång bbs!


Kommentarer
Postat av: Dea

bra låt iaf :D

2009-02-10 @ 23:54:00
Postat av: jolin

thank you hubbie, jag har gjort den i slöjden..

2009-02-11 @ 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback