You wanna go to the seaside?

I'm not trying to say everyone wants to go.. Jag glömde helt bort vad jag skulle skriva för min dator tog femhundramiljoner år på sig att ladda sidan. Heja den! Jag hatar all min musik på datorn. Kan inte någon vänlig själ bara ge mig några skivor med ny musik så skulle problemet vara löst. Allt jag lyssnar på just nu är nästan i princip bara Christian Kjellvander, varierat och bra! Idag verkar hela min kropp bara falla sönder jag har gjort illa mig typ fem tusen gånger på en och samma dag och bara på helt konstiga sätt. Livet är snö innanför byxena just nu.
Nu ska jag och bella som sovit konstant hela dagen, på exakt samma ställe hela tiden, gå och lägga oss. Awesome.
Imorgon får jag sova enda till klockan nio woohoooo!

Ja någon annan dag får jag berätta om min och josefins park lane besök (??) NEJ nu vaknade bella. Nu kommer hon riva mig i ansiktet hela natten. Ja ibland gör hon sånt, men mest på magen. Kattjävel. Om jag inte hade haft bella skulle jag vilja haft elins räv, den är awesomeness, kanske ska sno den om jag vågar mig ut på havet igen!

So long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback