When the mourning comes...

Sitter och lyssnar på Christian Kjellvander, borstar tänderna och kollar lite på scrubs samtidigt, multitaska är min grej!
Kjellvander är nog det vackraste som finns ibland när jag åker till göteborg nästa fredag ska jag ladda mp3n full och bara åka tåg och lyssna finns nog inget finare än med riktigt vacker musik när man åker tåg och landskapen bara susar förbi. Kan inte minnas hur många gånger jag åkt genom Sverige med A fine frenzy, Regina Spektor eller Antony and the Johnsons i hörlurarna och bara bara tittat... Det är som plåster för själen med all denna fina musik i öronen och tomma landskap, inga människor utanför fönstrena bara träd, åkrar, sjöar, hus, hagar, så öppna landskap och stora vidder men ändå aldrig någon tomhet naturen kan aldrig vara tom! Det vackraste är när snön ligger på marken med.. Men ändå kan jag inte Riktigt hoppas på snö tills dess det vore lite overkill just nu. Men jag börjar min resa 04.25 på morgonen från bollnäs, kan ju räkna med många fina morgontimmar innan jag är framme i Göteborg...
 Jag och mitt soundtrack.

Det är ju så man blir galen uppladdningen på bilden fastnar på 80% känns ju väldigt nödvändigt. Usch och nu blev det den där vampyrfilmen på tv det är ju inte så himla trevligt när man bor i källaren alldeles ensam.
Bojkott! 


ovanåker is the shit ibland

älvbrinken är också ganska vacker t på vintern!

Okej men min sjukdom har till sist gett med sig även om jag fick ett litet återfall idag,
jag lyckades dock duscha idag och tur var väl det, efter den där mördarsjukan.
Schampoo x2 tvålx3 plus en helkroppsskrubb så kände jag mig lite okej igen.
Det har hänt något konstigt med mitt hår för varje dag som går blir det bara bättre
och bättre väldigt skumt, just nu är det awesome skulle bara behövas några drag med plattången,
sen skulle jag vara redo för allt...


Christian Kjellvander kryper under min hud.
Jag vill bara sitta här och skriva,
skriva tills alla ord tar slut,
och allt är tomt.


Men sånt får man nog skriva någon annanstans lite mer privat!
I wash my hands of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback