tack för kaffet

Idag är det snööö på riktigt! Bella ser väldigt förvånad ut och zindy loves it. Idag fick vi brev från försvarsmakten. Nu är det dags igen Lillbo Floorball Championship, själv jobbar jag till 15 så missar det men det är nog bäst för mitt lag med! Kan ju heja på lite på slutet iaf, spice girls vinner ju jämt. Kan inte fatta att det är 12 år sen vi fick det där första brevet och det var så sjukt spännande för ingen visste något.. Enik är en jävel på att hitta på grejer han. På grund av lite logistiska svårigheter har ju inte jag varit med nu på säkert fyra år. Får väl ta igen det utav bara fan nu då!

Själv har jag varit grymt duktig och bakat till fredagsfikat idag, nu ska jag bara duscha och laga mina jeans innan klockan 16 när jag ska på massagen och försöka återuppliva min rygg. Sen blir det nog film/tvkväll hos anna eller cookie har jag bestämt.

Dagens!
gr

Zindy gillar snön! Ganska mycket snö dessutom!

yum

Oh yes! Jag är den bästa hemmafrun i hela världen! Så om nån känner att ett giftermål inte skulle vara helt fel med den här otroliga talangen. Så är det bara att höra av sig!

xoxo
the housewife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback