so move on, move in, move out...

Jobba är tråkigt allt är kallt och mörkt men jag har köpt en ny täckjacka en riktigt jävla täckjacka och byxor så jag längtar lite tills man kan ha dem.. woho! Långkalsonger och tjockstrumpor. Fan vilka bra grejer, Idag har jag ätit palt det var jättegott som vanligt sånt fin skit får man fan inte i göteborg! Hahahah!

Idag snuvades jag på en maskeradutflykt för att jag jobbade, jäklarns skit finns ju inget bättre än att klä ut sig men anna fixade ändå biffen åt mig lite grann! Så det blir mustasch (buskig och stor annars jäklar) och ögonbryn, plus någonslags hatt och bovögonmask, kanske till och med slänger in en wetlookfrilla bara för att vara riktigt bad! Flanellskjorta på det och mina favoritjeans som gått sönder fem miljoner gånger på det så är det perfekt! Men då är det nog bäst att jag syr igen grenen en gång för alla på de där byxerna, annars blir det jag och paris hilton. Förhoppningsvis använder jag underkläder dock! Haha men ska man vara utklädd till kille får man kompensera med hotta underkläder under allt det manliga annars kanske man blir butchare än din morsa..

Yes you can live like poppies and peonies!

my name is beer

My name is öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback