Skämmes tamefan!

Jadu ibland får man skämmas över sig själv, ibland lite oftare än vanligt! Whatever man behöver ju inte gå runt och säga det till alla, josefin är en sån där som håller på med sånt där hela tiden. Så hon kan ta det! Det är ju förresten hennes fel hon har ju smittat mig med klant-och-mjukis-syndromet. Det är skitfarligt. Man får för sig saker.

Så till det viktiga då, det här är big-news för alla som känner mig, igår var jag på inte en (1) utan två (2!!) bandymatcher och en innebandy match helt sjukt. Bandyn var faktiskt riktigt rolig trots att dom inte gjorde sälen, det var en stor besvikelse och jag frågade anna säkert tre gånger när de skulle göra sälen. Jag kanske måste prata med arrangörerna om detta. På slutet blev det jääävligt kallt om fötterna det måste jag erkänna men korven var god!

Idag har jag varit till gävle med hela jäkla familjen. Vilken utflykt! Vi var på ikea och handlade massa grejor så nu ska jag göra om mitt rum till ett riktigt sex-den hahahaha okej kanske inte riktigt det lär ju inte gå! Som L säger det blir jävligt lite ligga när man bor hemma hos mamma.. Men handlade en lampa och lite annat plock, ska slänga allt jävla blått åt helvete, samma sak med alla såna här grejer ni vet som man har sen man är lite, sånt som ingen vet vart de ska göra av, typ porslinsmöss (????) ALLA såna grejor gamla böcker, ljusstakar som vi gjöt (gjuta - gjöt - gött?) av cement på tekniken allt sånt jävla crap har hamnat i mitt rum. Inklusive min studentskylt som hänger precis ovanför min säng där jag är typ 4-5 och visar upp alla min nappar genom tiderna Jävligt sexigt! 
Allt sånt ska bort, speciellt allt blått jag bara ryser när jag tänker på det, min mamma har alltid tvingat mig att ha allt i blått, typ sängöverkast, gardiner, tavelramar, stolen och fåtöljen Allt var blått. Så sjukt trött på den färgen det är inte ens fint! Så nu ska det bort. Dessutom är jag ingen pojke tänk på den du mamma! Eller ja någon fin, rolig och singel kille får gärna tänka på det ist!

Klart och betalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback