sickelisicko!

igår kväll hade jag 39.5 graders feber det är pretty much alltså kändes som döden och det var efter jag tagit en treo! fatta va mycket feber jag hade haft utan den!!  nu ikväll har jag inte så mycket feber efter all alvedon men det gör ont i hela kroppen, samtidigt som jag inte har kraft nog att göra något och bara mår illa hela tiden så kan jag ändå inte ligga still! Blir gaaalen. Man borde vara sjuk i lag med nån så man hade någon att gnälla lite med och som underhåller en! Bella är inte så bra på sånt okej hon svarar men hon säger bara njaaaa hela tiden! Det kan faktiskt inte vara svaret på allt!
Nu ska jag fortsätta titta på sopranos och snurra runt ett par miljoner varv till i sängen.


allison och jag på matildas födelsedag!
Om lite mer än en vecka ska jag åka hem till den här lilla skitungen/världens bäst Alice!

mats åker skidor i edsbybacken inte dåligt!
Och den lite större skitungen Matilda Jelse och bo med dom över helgen i göteborg det ska bli AWESOME!
Fyfan vad jag saknar dom, inte lagligt! Jelse har ju till och med lärt sig åka skidor i edsbybacken av min pappa inte dåligt för att vara göteborgare de e! Efter det skulle hon ju lika gärna kunna vara bybo, det och varit på bonden då, båda testen klarade hon ju med bravur!
Det är en fin bild, jag knäpper kort på matilda och pappa knäpper kort på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback