Use somebody...

Så nu har jag gått och kärat ner mig på riktigt! I Kings of leon, gillat dem länge men här är låten som fick bägaren att rinna över..  use somebody. Så sjukt grym, jag ska gifta mig med dem alla tre förutom han med långt hår som ser lite konstig ut då.. Shitshitshit vilken awesomeness, det är så man blir alldeles till sig.. Sex on fire med så jävla bra man vill bara well it sure is sex on fire! Alltså what's up med att inte vilja inbeddakoden jag blir så arg! Det är ju så himla mycket finare, dessutom har jag inte lärt mig hur man gör en sån där snitsig länk som inte syns..

Sex on fire
http://www.youtube.com/watch?v=HHhhcKxflMY
Use somebody
http://www.youtube.com/watch?v=JCZfJ5ai07U

Kommentarer
Postat av: Damon

Nu får du allt ta o skriva igen... dina långa uppehåll dödar mig4mr9t4´t4279t0wy9efg7´0qafy89fg

2008-11-26 @ 18:08:11
Postat av: jolin

problemet med mina långa uppehåll är nog mest att dom dödar mig =) Men jag visste inte ens att du läste min blogg men det gör mig nog gladast i hela världen. Flickvän eller inte så är du ändå min favoritman i hela världen faktiskt. Fast bara om du chillar med frillan! Skall genast skriva något för din skull D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback