This is for my Demon...

Efter allmänna påtryckningar från vissa håll och kanter. Jossi så klart då min bloggjunkie och nu även från Damon som jag inte visste läste min blogg ens (det gör mig hemligt överlycklig) så känner jag ju mig rätt tvungen att skriva något FAST jag egentligen borde duscha snabbt som attan och åka hem till degen. Hennes förslag på aktivivtet var att:
1: sitta i fönstret och spana på lammkött
2. Gå på innebandy (förmodligen för att spana på (lamm)kött)
3. idolkväll.

Sooo much fine things 2 choose between! What's a girl to do!

Mitt förslag är:
1. Stanna hemma och kolla på heroes.
2. Ligga helst inte med karin eller ett lamm..
3. Bli lite full

Härligt att ligga kom på andra plats efter heroes! haha det går utför!
Men imorrn blir det shoppa med anna jag vet precis vad jag vill köpa.. Så jävla heta,
Hoppas de finns i guds förgätna gävle..

Okej det här är ett krav! For reals liksom! Vilka fan är ni som läser min blogg!? Ge er till känna annars jäklar!

laters

Kommentarer
Postat av: Josefin

Oh, you know I do!

2008-11-29 @ 00:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback