Russian Roulette is not the same without a gun...

Så gårdagen blev faktiskt riktigt lyckad! Var sjukt kul och full som fan blev vi allihopa, vissa mer än andra! Kajsa är min nya favorit, så himla rolig.. Förutom när hon stoppade in sin tum i mitt öga så det bara rann oavbrutet i typ fem minuter, man kan ju säga att det inte var så bra för sminkningen men självklart är man förberedd på såna situationer och har världen vattenfastaste mascara, man vet aldrig när någon kommer peta en i ögat eller att det ska regna en sönder och samman. Appropå make-up så av någon sjuk anledning var mitt smink bättre imorse när jag vaknade än när jag la mig, sjukt morgonsnygg, dessutom var håret mycket finare idag. Det hade liksom det där säxy dagenefterrufsetochlockarna. Varför i hela fridens dagar händer inte sånt när man har borta match?? Då ser man mest ut som något katten släpat in och spytt på, det är ju liksom inte så bra om man vill ha fler matcher... Dessutom igår hade vi ju bestämt att vi alla fyra skulle hångla igår men det var ju lite att ta i. En var redan ute ur leken på väg Till tranan, pingu och kakan tja vi kan ju säga så här det fanns inte någon värd att hånglas, av någon så amazing som nån av oss. Dessutom var den enda jag ville hångla inte ens där, location, location location liksom.  Esch vet inte riktigt vad jag ska skriva man måste ha varit där, En av höjdpunkterna var iaf när kakan drog in oss i den konstiga telefonkiosken i bollnäs och hade ett pepptalk med oss..

Idag har jag för en gångsskull sluppit titta på mamma söker bonde och fru och allt vad det nu heter som jag hatar så mycket, men pingu och karin älskar det. Ibland undrar man varför vi är kompisar så jag tog pension ifrån gossipkvällen idag och ändå är det bara skit på tvn, hääärligt. Men har iaf kollat på ett greys avsnitt och nu har jag ett nytt my name is earl att se fram emot..

Avslutar med gårdagens absolut bästa låt!
 

Inte musikvideo men bra låt och det är väl det som räknas!


Klart och betalt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var inte bara jag som hade dille på p-p-p-pokerface i helgen ser jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback