my god I am a ghost...

the bluest eyes in texas are hunting me tonight...

nu borstar jag tänderna och bloggar samtidigt, sjukt multitaskigt alltså. Ikväll har jag kakan, anna och kamelen i öknen varit på kinaresturangen i bollnäs och käkat alldeles för mycket mat. Dessutom har jag jobbat alldeles för hårt idag har helt ont i hela mig, Dessutom fick jag en hjärntumör nu, eller det känns typ som att någon sticker in en kniv i min hjärna.. Sjukt oskönt! Något som däremot är grymt mycket skönare är att lägga sig i min mjuka säng med bella och sova, det ska jag göra alldeles strax fast klockan bara är 23:14 piiip på en fredagkväll. Känns alldeles lagom efter kinamat, lite idol i min källare med gänget, ett nytt avsnitt gossip girl och ett how i met your mother som förövrigt är världens roligaste serie. Barney Stinson är min hjälte.  


Tyvärr fanns det ingen riktig video till the bluest eyes in texas så ni får nöja er med att bara få höra låten! Och kolla på various scenes från boys don't cry om ni känner för det! I don't!



Däremot känner jag alltid för att titta på Barney being Awesomeness personified
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback