just dance

Dagens problem är inte hur man får en fin klyfta utan hur man blir av med den? Det finns säkert tusen sätt att få större bröst på men mindre?? Doesn't work!

Inatt ringde Edvin och  Hjalle, de var fulla som små rävar och jävligt jobbiga! No latenight drunken calls bbs, kanske inatt dock!  Planen är att bli fucking smashed för att karin ska våga gå ut i sin dräkt, jag har inga problem med min dudeiness men man måste ju vara lojal mot cookie hohoho...

Den som får ragg ikväll gör det jävligt bra må jag säga!

Ses på andra sidan..

Nu ska jag försöka göra mig en sån där frän backslick!

Kommentarer
Postat av: LisebergsBecka

Om man dricker fler än 3 koppar kaffe om dagen så kan man få minder bröst enligt nya vetenskapsrön! (Vilket inte är så bra för min del. Dels för att jag behöver bigger boobies och dels för att jag älskar kaffe. DÅLIG KOMBO)

Postat av: jolin

fan vad bra man kanske ska pröva! Fast jag hatar kaffe men man kanske får tvinga i sig lite då!

2008-11-09 @ 22:43:06
URL: http://jolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback