it's been a bad day please don't take a picture...

magkatarr suger mest skit i hela världen, vill bara att ni ska veta det plus att jag tror jag fått äggstocksinflammation igen, super fun! Undra om matilda karlsson följer med mig på akuten den här gången med hoho, good times! Eller tja inte så good egentligen då.. Ibland undrar man varför de bara inte skär ut den där jäveln så får jag käka hormoner hela livet och aldrig kunna få barn. Vore ju jävligt typiskt. oken nu blev det sjukt bittert men det har jag fan i mig rätt till. Fuck alla jävla skitproblem och allt som bara ska gå dåligt hela tiden. Det är ju inte så att jag har så många över att göra av med.

det var inte alls det här jag hade tänkt skriva om och nu blev jag helt emotional så det är lika bra att inte skriva mer...

please don't take my picture

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömt inte att vara med i min tävling

och följa min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback