I think that I could use somebody...

Så nu har jag kollat på tre avsnitt av heroes och ett private practice sen jag kom hem från Degen och känner mig slightly mer normal även om jag skulle behöva sova hundra år till.. Heroes är awesome för övrigt, bara så himla mycket oväntat hela tiden och jag blir helt nervös för hur det ska gå! Känns som om det bara går downhill just nu och jag förstår inte hur de ska lyckas lösa allt! Jaja whatever!

Gårdagen då.. Först åkte jag och anna till gävle och shoppa järnet skulle man kunna säga, anna "pengar är inget problem" Lennartson shoppade halva Gävle ungefär, själv lyckades jag iaf köpa alla mina julklappar så det är klart nu, fast det inte ens är december än!! Snacka om rekord!! Sjukt stolt är jag, dessutom lyckades jag köpa världens finaste väska som jag är så grymt nöjd med.. Sen åkte vi hem dödligt trötta och ont i fötterna.. Kom hem åt mat och ville bara lägga mig, men till slut 20 minuter innan min buss skulle gå övertalade karin och kajsa mig att shapa up. Så jag slängde på mig lite smink och Sprang till bussen, bara för att upptäcka att jag tagit fel på tiden eftersom det var lördag, då var det bara att traska hem och tvinga mamma att skjutsa upp mig.. Förfesten var väldigt trevlig även om man ibland när man dricker vin och har mördarhuvudvärk kan vara aningens, aningens bitter! Men Nedströms tyckte det var sjukt kul.. Bitches and hoes all around! Haha, sen när vi kom till bonden gick det väl lite utför, speciellt eftersom jag hatar kareoke, kareoke free since -04 and going strong.. Så bitterheten var på topp precis som huvudvärken, fick till slut ge upp och avkräva Degen nycklar till hennes lägenhet och gå hem till hennes soffa.. Så trött och med sprängande huvudvärk gick jag mot garderoben, medans en svindryg kille försökte prata med mig och fortsatte prata hela tiden medans jag hämtade ut min jacka fast jag bara sa nejnejnejnej till honom hela tiden så följde han med mig ut fortfarande PRATANDES.. Alltså för fan förstå nån jävla gång liksom! Till slut så sa han det som fick bägaren att rinna över...


Alltså jag e ju från stockholm...


Jag förstår väl det din dryga jävel!! Skrek jag åt honom och fuckade HAHA På Riktigt åt honom och gick därifrån..
Vilken jävla kväll.. Dessutom kommer jag aldrig kunna flytta till stockholm, de kommer ju inte vilja ha Mig där direkt.
En klar samhällsfara för stockholmare...
Sen så promenerade/halkade jag hem till karin med Christian Kjellvander i hörlurarna och eskimåhuvan nerdragen över hela ansiktet så jag bara såg mina fötter framför mig... Lyckades gömma karins nycklar så att hon faktiskt hittade dem i fyllan och villan, sen la jag mig och då hade huvudvärken jobbat upp sig till en stadig 10a så att det kändes som om halva ansiktet gjorde lika ont som huvudet. Då tänkte jag att nu får jag en hjärntumör och dör. Sen somnade jag.

The end!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback