farsans land, morsans land och allas land!

Du är inte ensam om att bära denna längtan...

Så nu har jag inte orkat blogga på fyra dagar eller så men ni kan inte bli arga på det jag bloggade ju järnet innan. Känt som om jag inte levt sen i lördags, varit sså jävla bakistrött, det höll i mycket längre än i vanliga fall. Kände mig lite smått handikappad där ett tag... Alla dagar har bara runnit förbi sen dess den enda gånger jag känt mig riktigt vaken och vid liv var nog i söndagskväll när jag var hemma hos kakan på lite söndagsmys.. Sen har allt varit en enda tröttjobbtvsovadimma..

Men jag kanske borde berätta om halloween det var iaf sjukt kul, iaf för mig kakan var ju inte rikigt lika positiv dock. Men jag och Matilda karlsson vi var ju fan i mig ett riktigt team och sjukt snygga för den delen! Jag har världens snyggaste bild i min mobil på oss men den vill ju inte riktigt hoppa över tilldatorn och jag orkar fasiken i mig inte installera om det där programmet för sjuttielftegången! så jag snor en bild från matilda/efterfesten ist!
dgs

Sjuuukt heta, men det är konstigt att jag är typ nån decimeter längre än en karlsson det har nog aldrig hänt förr? What can i say, I'm a big man!

Jag sa ju det att den som fick hångla i outfiten den kvällen gjorde det jävligt bra!
Och det gjorde jag hahahahah

JA jag tog av mig mustachen!!!

Och det var faktiskt min hubbie och då kan det ju inte räknas lika mycket. Vi är ju ändå gifta! Eller tja semi-gifta eftersom han alltid vill skiljas (det är helt sjukt hur kan nån vilja skilja sig från nån så sjukt het och grym på allt som jag??)

He sure won't divorce me now!


Kommentarer
Postat av: Dynamitkarlsson

sv: Men va? Vem fick du hångla med?! Varför fick du hångla och inte jag, haha orättvist med tanke på att jag iaf var utklädd till tjej. Helvete. 1-0 till Earl.

Postat av: jolin

Det är alltid fördel earl! haha shit vad full du var som inte kom ihåg det jag saaaa ju det till dig!! Deo duuuh

2008-11-06 @ 21:43:29
URL: http://jolin.blogg.se/
Postat av: Dynamitkarlsson

HAHAHAH, jaa just ja, nu när du säger de så! mohaha! awesomely fun!

2008-11-06 @ 23:46:34
URL: http://matildadynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback