blog about this then!

Här kommer en liten uppdatering jag visste ju inte riktigt vad jag skulle skriva om men arvid var snäll och försåg mig med lite material och såg till att jag inte saknar göteborg det minsta lilla dugg ett tag till...

Ett urdrag:

11:41pmArvid

göteborg är så konstigt, men jag gillar det. förutom monsunen
11:42pmJolin
jag vet jättekonstigt men till slut tänker man inte på det. Förutom monsunen den kan man inte undvika

11:44pmArvid

Jag vet, den liksom äter sig in under alla lager kläder och bygger ett bo i ens kött. Så fort man tänker på den är det som att stå mitt på korsvägen i morgonregnet och vilja dö.

11:44pmJolin

åh korsvägen är nog den värsta platsen på jorden i monsunen

11:44pmArvid

jag HATAR korsvägen mer än själva monsunen

11:44pmJolin

man vill bara slänga sig framför 4an och hopas på det bästa

11:49pmArvid

fyran är ju en annan sak att hata

11:51pmJolin

ja men fattatt gå genom nordstan det känns FAN I MIG alltid som att alla andra går åt andra hållet och håller på att mejja ner en, eller går skitlångsamt precis framför en så man inte kan gå förbi

11:52pmArvid

hahaha jag glömde det eftersom jag varit där typ två gånger sen jag flyttade hit. världens hemskaste helveteshål! och alla svennar som stannar för att typ titta i lindex skyltfönster eller se nåt jippo sponsrat av av tv3.

11:52pmJolin

åh dom är värstaste jippona!!


Så var det med göteborg, jävla skitställe.. Det är synd att mina små vänner är kvar där, dom förtjänar något bättre!


Kommentarer
Postat av: slemmet

HATA HATA HATA GÖTEBORG! kan vi ta å snabbspola tiden lite så det blir mars så jag får flytta till sthlm?

2008-11-18 @ 16:43:53
Postat av: jolin

hata-göteborg-sången är min favorit sång! Neeeej vi kan inte snabbspola så långt, först måste det vara jul och nyår. Blir ju amazing. Sen kan vi snabbspola whereever you want pumpkin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback