Haha det här trodde ni inte!

För ungefär ett år se skrev jag det senaste inlägget i den här bloggen. Ganska sepe att inte någon inte bara tar skiten och slänger det så långt det bara går! MEN efter väldigt mycket bloggsnack på senaste, ja vissa ägnar ju 8 timmar om dan åt bloggläsande. CRAZY! Iaf så tänkte jag att det kunde ju vara kul att återuppta dessa galenskaper. Vem vet man kanske tjänar biljoner på det som dom där småbrudarna i metro gör!
Det hade ju varit jävligt välbehövligt i så fall och ni kan skicka pengarna pronto!

Det var fina tider när bloggen Existerade på riktigt och mest var ett enda stort internskämt. Arvid <3 hahaha och när vi skulle Stalka Timo, synd att vi aldrig såg honom. Däremot brukar han bandmedlem som spelar synth eller vad det heter för nåt käckt nu för tiden hänga på pustervik och jazzhuset.. weird. Kanske ska fråga honom vart fan Timo 'är??

Lyssnar å¨j.u.s.t.i.ce och ungarna i låten gör en helt hispo, ikväll var det meningen att jag skulle städa mitt rum, byta sängkläder och lägga mig senast elva så kan det gjort, allt jag gjort ikväll efter jobbet har varit att ligga i min säng och kolla på dålig tv samt internetat.. Good luck with att fixa allt imorrn! Mitt klädberg på stolen är fan större än mount everest. kul skit.

Nej nu blir det till att dona lite.

project till helgen, städa rummet och sluta leva på kings!
Kan bli svårt det är så himla trevligt.
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback