fight girls

we're leaving town! hjalle och viktor åkte i måndags, emma i onsdags och imorrn klockan 06:00 drar jag med! Edsbypacket is skipping town och det känns härligt. Synd att emma mongot bara åker till sthlm, onödigt att stanna halvvägs kan man tycka! Just nu sitter jag hemma hos emma (som inte e hemma) och fryser ihjäl i nya varvet, kollat lite på emmas favoritserie fight girls, ganska coola tjejer! I natt ska jag sova i emmas säng det kommer bli glorious, inte direkt som min pinhårda stensäng, mjukare än mjukast! Igår tog jag jättefina kort i brist på att kunna sova, ska lägga upp dem när jag kommer hem till min m&p, tillsammans med alla miljoner bilder från diverse öldrickande. Emma har tjatat hål i mitt huve, dags att göra nåt åt saken. Varför piper emmas tangentbord helt konstigt när man trycker på å och t? Antar att det har nåt att göra med att linux hatar mig lika mycket som jag hatar det, kul skit!

06:42 går mitt tåg från centralen till sthlm, sen blir det vänta en timme där och resten med buss till edsbyn, inte framme fören 15:15 känns askul, verkligen! Det blir lång lång sleepytime imorrn!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback