borrland

nu är jag i hemlandet och det är ganska skönt, det bästa med att vara hemma är att alla sover så himla mycket middag, iaf i min familj. Det är fina grejer det, känner mig gammal men det finns fan inget skönare än att sova midag!
imorse lämnade jag världens skönaste säng 05:10 för att gå ut i snöstormen, okej inte så mycket storm mest jävelskap, det var motvind, snö och massa snö på backen så man verkligen fick kämpa för att ta sig till kungssten från nya varvet! Sen dess har jag åkt tåg med en skrikande unge i mitt öra, som dessutom spydde aslänge och varje gång jag somnade började han skrika och grina. Kul kille! Sen fick jag vänta en timme i sthlm för att sen kliva på härjedalingen och åka buss i 5 jävla timmar! det var verkligen inte så amazing och bussen var proppfylld och resan tog verkligen Aldrig slut! Sen återstod bara en halvtimme med bil hem till mamma och pappa, thank god liksom. Nu är jag hemma och har världens torraste läppar, mamma och pappa kolla på let's dance, jossan internetar på sitt rum och jag sitter i köket för att åtminstone kunna få låna lite nät. Svensson liv deluxe! Men det är rätt skönt emellanåt! Imorrn blir det nog folkan med anna och gänget, spännande skit!

Over and out från skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback