you've been there before...

Jag tänkte först att det kanske var dags att göra något åt den utslagna biten ur min framtand. Som jag förövrigt fortfarande inte vet hur/när eller jag slog ut den. Plötsligt fattades det bara en bit, jag gissar på glasflaska och överförfriskad. Dock har jag ju lite svårt för det där med tandläkare och tänkte då att det kanske kunde bli en sån där charmernade liten egenhet, ni vet som på film när flickan och pojken får varandra till slut och han berättar hur mycket han älskar henne och allt sånt där som egentligen är typ ganska jobbigt och irriterande men som han älskar bara för att Hon gör det.

Typ jag älskar att när du ler syns det att en bit fattas i din ena framtand, jag älskar att du inte kan ligga still när du ska sova.. Att du är sjukligt blek året runt, att du har en katt som är dum i huvudet största delen av tiden och hårar ner överallt.  Jag älskar att du är sjukt dålig på att passa tider och göra dig klar i tid. Jag älskar allt det för att det är du som gör det!

Sen lever de lyckliga everafter, I wish! Kanske bäst att gå till tandläkarn, lite mer realistiskt.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag älskar ju allt det där, nja förutom katten då, men jag menar, tekniskt settär ju inte psyko-katten en del av ditt charmerande väsen! :) PUSS

2008-12-27 @ 01:01:41
Postat av: jolin

Ja men det är ju faktiskt för att du är min själsfrände jossi

Postat av: Sandra

Haha, jag vill också att nån tycker om mig för alla mina brister och tillkortakommanden! Särskilt för att det ta mig ungefär en timme i badrummet om mornarna och för att jag är konstant sen vart jag än ska :P

2009-01-03 @ 09:17:21
URL: http://mintyphundrade.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jag vill också att nån tycker om mig för alla mina brister och tillkortakommanden! Särskilt för att det ta mig ungefär en timme i badrummet om mornarna och för att jag är konstant sen vart jag än ska :P

2009-01-03 @ 09:17:46
URL: http://mintyphundrade.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och för att jag är sjukt klantig (se exemplet med två publiceringar ovan...)

2009-01-03 @ 09:18:28
URL: http://mintyphundrade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback