Always uplifting!

Man är/har alltid lite roligare med arvid..

11:20pmArvid

vid röda sten?

finns det inte trevligare miljöer än under elfsborgsbron?

11:20pmJolin

Nej!

Då kan man kolla på båtarna och se om nån försöker hoppa

fast jag tror hoppfrekvensen är högre vid monsunperioden än när det är sommar och sol.

11:25pmArvid

jag vill hoppa från bron idag.

har ni bevittnat några självmord?

11:27pmJolin

Nej vi var mer fokuserad på ölen

hoppa från bron tror jag är överskattat. Så jävla hög är den inte och du kommer förmodligen bara landa på en silja båt med fulla gubbar och tanter.. Hur kul skulle de bli?

11:31pmArvid

det låter askul

du gillar väl att åka på kryssning?

11:31pmJolin

NOOOO

11:32pmArvid

jag minns nog när du åkte finladsfärja!!

försök inte

11:33pmJolin

Fulla gubbar och tanter, sen det värsta av ALLT. Fulla medelålderskvinnor och gubbar som är SINGLAR och bara vill ligga lite och köpa billig baileys, mentholcigarretter och kanske pröva Alla parfymer som finns i taxfreen på sig, samtidigt. Hillarioooouus

11:33pmArvid

i alla fall ska jag hoppa från bron imorgon, käaan altstänket och isvattnet rena mig inifrån och ut. ah!

hahaha, jag älskar din beskrivning! samt de astöntiga 20-nåntingåringarna som ser det som sitt livs äventyr.

11:35pmJolin

fyfan om ni hade haft riktig is hade du iaf dött på en gång, orenad och syndig. Du kan ju inte dö renad som en liten lammunge heller.. Jag lovar att skratta åt dig i himlen i så fall

du vet att det är precis så det är!

11:35pmArvid

nu är du vrång, låt mig ha mina drömmar :(:(

vi får väl se imorgon när jag landar på siljaline!

nu är jag kallad till sängs, godnatt

11:36pmJolin

hälsa mentholhaggorna från mig puss

11:36pmArvid

ska skicka parfymprover, kyss

11:36pmJolin

du är för snäll! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback