totally stuck in reverse!

idag har jag varit uppe sen kvart i sju och varit till bollnäs på sjukhuset.. återbesök efter typ fyra år! Det går framåt! Det var ju inte direkt good news all around om man säger så! Men skönt att veta ist för att bara gå och undra om det kommer bli svårt. Men det är ju inte direkt aktuellt än på ett tag får man hoppas.. Men resten såg bra ut inga mer jävelskap vad man kunde se på ultraljudet. Haha usch det är fortfarande lite läskigt att göra. Fatta skräcken att se en sån där liten räkbaby där inne, fyfan, men det hade ju varit sjukt osannolikt var ju inte direkt därför jag var där så att säga! Kommer nog dröja många år till hua!

Sen var jag och sökte massa jobb gick ganska bra ändå får man lov att säga! Sen gick jag och zindy ut en lite sväng, fast hon orkar ju inte gå speciellt långt nu för tiden.. Hon orkade i princip hämta posten och köra in soptunnan, springa lite i gräset pallade tanten idag med... Sen sov jag och djuren middag, så skönt! Bella i fåtöljen och zindy brevid på golvet, det funkar bra när båda är lite trötta. Men Bella brukar ju få lite ryck ibland och ska leka med Zindy, inte så uppskattat när man är en 70 år gammal tant med ont i lederna!

Karinjäveln och anna tycker jag ska flytta upp på byn, lägenheten mellan dom är ledig och har tydligen stooor baaalle enligt anna... Typiskt henne och bara tänka på sånt. Hahah nä vore sjukt kul men 3800 känns ju lite much när man inte ens fått tag på ett riktigt jobb än Och skulle spara pengar!
Men vilka syjuntor vi kunde haft!

Dom där ögonen vägrar dock fortfarande att lämna mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback