trash in a dress

Idag var jag och leffa till röda sten och hälsade på (emma bor så nära man nästan kan komma och jag bor jättenära emma, värsta grejen). Det var så himla fint och vädret var perfekt, vi kollade på lite tokiga båtar, synd att jag ser så dåligt bara.. Däremot åkte inte stenafärjan förbi så grymt besviken, måste tajma in den nån gång. Däremot lyckades en pytteliten båt på hundra meters avstånd skapa såna svallvågor att min rumpa blev helt blöt. Det var säkert femtio minus i vattnet och sjumijarder bakterier i vattnet, nästa projekt blir att hitta ett metspö, vore awesome att ha. Mitt fyra månader för sena nyårslöfte blir att hänga så mycket på röda sten som det bara går och bli full på livsglädje av solen som emma säger. Kanske man ska skaffa en cykel?

NEJ just det! I sommar var ju sommaren jag och emma skulle lära oss att åka skateboard. Det kommer göra så ont och jag kommer vara så värdelös på det att det är helt sinnessjukt, men nån tålmodig människa får jättegärna ställa upp och lära oss, annars måste vi lära oss själva och det verkar vansinnigt. Vansinnigt farligt!

Appropå röda sten tror jag att jag såg nåt som såg misstänkt likt janssons graffiti där, men man vet ju aldrig med mig och mina blindögon liksom! Hoppas mamma varit till hartman och fixat mina glasögon idag, känns som om jag ser sämre och sämre för varje dag. Haha idag frågade emma om såg vad det stod på bron, alltså det var typ hur långt som helst hur ffan trodde hon jag skulle kunna se den lillalilla texten, får väl ta med mig kikarn, vi gissade på 45 meter, nån som vet om det st'mmer? Och Kan man överleva om man hoppar helt rakt, dör man bara vid magplask eller annat snevingel? Vore bra att veta!

Band of horses är fina grejer för övrigt, lika som håkans nya skiva det är fan inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback