123456789101112131415 16!

bella tror hon är nån slags människa eller nåt för hn vill hålla mig i handen, värsta knepig. Nu har jag badat badkar och blivit ren det var ju himla tur de! De tre senaste dagarna har jag varit världens tröttaste människa, igår lyckades jag sova middag två gånger och ändå vara trött nog att sova direkt på vanlig tid. Men sen så vaknar man ju också tusen gånger varje natt. hur kul som helst!

Nu tittar jag på barnmorskorna emmas nya favoritprogram, får väl erkänna att det är ganska bra då. kul med alla barn och mammor som skriker och är höga på painkillers..
Råkade zappa över till morrongänget och där var grabben hela dan, Timo! Shit vad bra han var, morgontrött, aukustisk och obekväm men alltid lika rolig och duktig! Fifan! Han spelade sixteen och i wash my mouth with soap before i go med bara sin lilla gitarr, riktigt grymt. Nån får gärna ge mig en biljett till på fredag när han spelar på konserthuset med llite stråkar och jox, verkar ju amazing! Givemegivemegivemegive!

image7

You handsome devil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback