Don't let her drive the train!! OH NO!

idag har jag varit dagschef på hk och därav titeln. OH NO! fast det inträffade ingen katastrof, den här gången. Jag ska inte lova nåt till nästa gång. Känns lite konstigt att vara chef när alla andra är minst tio år äldre än mig. De flesta många fler år än så äldre än mig,. Joförjagvetjusåmycketbättreänerliksom. men det gick  bra för jag är ju en sån auktoritet! HU ja! den 31a börjar jag jobba heltid där. känns som döden. men rikemansdöden i så fall.
Jag har köpt världens godaste parfym och bella är så himla gosig nu. Och inte på det jobbiga sättet. hon ligger i mitt knä nu och kurrar och stryker sig mot min kind, Så gullig. annars hatar jag det.

Annars är just precis det Här
http://www.youtube.com/watch?v=SB5xoDEOgec det vackraste just nu. Paolo Nutini är det vackraste och mest begåvade just nu. Finast sångröst EVER.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback