abolutely no decorum

sitter och kollar på p3guld efter att ha fått spö i två timmar av damon i biljard. men jag vann en match! so fucking good.
ola salo ser ut som jesus med skägg, vita kläder och ett sjujävla budskap, men med slingor i håret och bröstet bart. Så kan det gå. Men det räcker för mig just nu. träffade min undergranne för andra gången idag på vägen hem från bussen. han är sjukt trevlig, ska försöka att inte vara så jävla högljudd i fortsättningen. synd att han inte var liiiite snyggare bara. Annars hade han nog varit ett kap. Jag behöver verkligen sova men jag Orkar inte. det var sjukt nice att träffa damon igen, även om han spöade mig lite för hårt, oförlåtligt! Nästa gång kommer det gå mycket bättre. Måste fokusera bara. Så den som vill ha spö i biljard kan ju ringa. Nu orkar jag inte mer. Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback