somebody told me

damon gnäller för att jag aldrig skriver här. so this is for you smörgåsgurkan! nåt är inte riktigt som det ska.. kom just hem ifrån jobbet, efter att ha solat på stället brevid hemköp och nu sitter jag och äter mellanmål på kesella, en banan och en powerking innan jag ska gå ut och gå. visst låter det skitskumt?  this is not me! kanske man skulle ta och bli lite fit? den här veckan verkar det tydligen som det.. hoppas det håller i sig mer än en och en halv vecka som det redan gjort!

jobbet går bra eller tja svintråkigt som vanligt men jag är ju bäst i hela världen där iaf. och det är ju tur att man har någonstans att vara det med på.
mest ångest just nu över: om man ska ha långärmat eller inte på rundan och att jag vill gå ut fast ingen annan vill och jag borde inte. Inte så dåligt!

fått ledigt halva 26e så tt man kan gå på kickoffen och faktiskt ha lite förfest innan. plus 27e så jag kan vara jättebakis och orkar jobba lördagsöndag på liseberg. ska bli kul ändååå.
okej we're losing sunlight! Bäst att gå.
NU har jag skrivit iaf. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback