velocity boy

Tjena idag jävlas last.fms radio med mig och spelar SEPEmusik. det är mestdet jag vill gnälla på och de där jävla hantverkarna som har bråkat i mitt sovrum hela morgonen. Kul! Nu ska jag sova middag tror jag.

Om jag orkar, måste köpa gardiner/persienner snart. jävla ljus.

sen ska jag och matilda grädda våfflor och gå på bio. på andra sidan häcken så klart. heja tecknat.
just nu lyssnar jag på världens sepigaste remix av the loyal, det låter jättekonstigt men kan vara bra på nåt sätt. svårt att bestämma ig. men om nästa låt är en dålig så sover jag! puss


hemma hos emma på gatan nedanför finns flame.nu där har de 10 shots för 189. värsta grejen. nån gång då jävlar. Tur att det är krypavstånd hem till emma då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback