I come before u

Tjena jag har en halvfungerande dator, om man står ut med att den stänger av sig lite då och då. Det gör man fan inte. Men jag har varit utan en månad så jag är inte så kräsen. Okej så bautastensgatan är fint, mitt kök är världens mysigaste på kvällen. det är så att man vill vara där jämt men orkar aldrig för där finns inget annat att göra än att röka i fönstret men det är väldigt trevligt. man kan sitta i köksfönstret och spana in hos mittemot grannar. man ser in väldigt bra hos alla, därför måste man ha på sig kläder hemma hos mig. för jag har varken persienner eller gardiner. eller gardiner har jag men inga gardinstänger. Otippat!

Dessutom har jag världens finaste duschdraperi med rosa flamingos på. Last.fm spelar bra musik för mig och jag är nöjd, snart ska jag säkert sova. det här med att inte ha en dator (och att arvid aldrig vill msna) har gett mig nattsömn, crazy!

Alltså last.fms similar artist radio är verkligen sjukt bra. den spelar alltid precis det man vill höra. i love it to death. okej jag ska sluta skriva meningslösheter. Eller inte!

Min feminina sida:

köpt en hårfön [ ]
sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x]
följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x]
pratat känslor [x]
tänkt på att matcha mina kläder [x]
berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x]
ringt upp en person utan konkret syfte [x]
funderat på namn åt mina barn [x]
insett storheten hos barbra streisand [ ]
druckit cosmopolitan [x]
sett ett avsnitt av ”sex and the city” [x]
sett två avsnitt av ”sex and the city” [x]
känt mig sugen på en kopp te [x]
känt glädje över att få blommor i present [x]
gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x]
blivit arg utan anledning [x]
gråtit efter 9 fyllda år [x]
brytt mig om hm:s val av modell [x]
pratat skvaller [x]
varit arg/sur utan att tala om det [x]
kramat en kille [x]
dansat [x]

20/22


Min manliga sida:

ljugit om hur mycket jag har druckit [x]
ätit en blodig stek [x]
läst en biltidning [x]
framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x]
lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [x]
skött grillen under en grillfest [ ]
läst en bok av jan guillou [x]
läst ett nummer av slitz [x]
dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [x]
känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [ ]
gått på en ulf lundell-konsert [x]
använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [x]
sett alla die hard och rockyfilmerna [ ]
diskuterat bröst [x]
gjort lumpen [ ]
läst nick hornby [x]
känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [x]
känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [x]
enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ]
lagat någonting på egen hand [x]
skrikit ”kom igen nu gubbar” på en fotbollsplan [x]
tävlat i att dricka öl [x]

18/22

jag kan allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback