No one wants forever

Idag tar Matilda studenten det är fantastiskt vad man kan tycka om någon som man just träffat. Paddan och Pelle forever <3 Hoppas hennes student blir grym. Jag orkar inte pallra mig bort och titta, speciellt eftersom jag inte hittar ett skit. Men det går bra ändå.

GRATTIS gumman, passa dig för fulsprit, läskiga gubbar, knark och hajar. Så kommer allt bli bra.



Idag blev jag väckt av målaren som bestämde sig för att inte måla och att hålet i väggen inte var mitt fel (vet väl alla). Sen gick han igen. Snart har jag semester, det vill jag inte. Eller jo men inte åka till mamma och pappa. Jag vill vara hemma och ledig. Mirabella ska åka och hälsa på i byn med och stanna där helt ensam i en vecka. Hon kommer vara förbannad. Men det blir bra. Emanuél kan dra, han är inte till någon hjälp. Men det visste vi ju redan.

Hultsfred! Och Tiger Lou, jag dog nästan. Det kommer bli fantastiskt. Suz och emma och arvid. Fattas bara lite billie och suburban tror jag. Och jag har inget tält, ingen solstol heller, men shit palla bära för fan. Men det fixar sig, får fixa hos pappa. Han kan allt. Och har allt. Pryltönt deluxe.


Nu orkar jag inte mer, du får vara nöjd knarket. Håll tillgodo!

Kommentarer
Postat av: arvid

jag är nöjd, du nämnde mig!

2006-05-30 @ 12:14:25
Postat av: Jolin

typ tre gånger om man improviserar lite.

2006-05-30 @ 12:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback