you weren't there

Okej vi vann sm-guld och jag var så patriotisk och kollade och skrek och hejade. Det var fab.
Jag blev så jävla glad när de vann och jag saknar hemma så mycket. But i will never go back. Never ever.
Bara en vecka om jag får ledigt onsdagen. Det ska bli så skönt. Jag saknar allt och blev nostalgisk på bandyn och arvid visade mig bilden med all skog och jag blev typ helt. Aww våra skog. I love it all.
Men never go back!

Idag har jag lärt arvid allt jag kan om bandy, det var inte så mycket men fint. Han blev kanske nästan låtsas imponerad. takku baby. För att du kollade på bandy med mig och stod ut. Bestisar forever <3

Sofie är världens gulligaste och alex kom hem idag. Mina flickor <3
Jag vill dricka öl och shoppa. Alla som vill får följa med. På allt.

It's not to late!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback