there is a war between us

Hej jag är hemmahemma, det går bra, imorrn den här tiden är jag i princip hemma. nice!
Men inte lika nice som hultsfred var, fyfan vad bra det var! Och tiger lou! !! som öppnade med functions och jag ville dö för det var så bra. typiskt jakob att missa det bästa, så kan det gå. Jag såg allt tillsammans med arvid och vi stod jättelångt fram och det var sa bra.

festivalens bög: arvid, jag känner ingen annan. 
festivalens snyggaste: julian casablancas, seth cohen på min mobil och jag.
festivalens fullaste: anna aka jaghardruckitenhel70s!
festivalens renaste: inte mina fötter iaf, jakob kanske. 
festivalens bästa band: tiger lou <3
festivalens besvikelse: jag fick aldrig bada badkar!
festivalens mat: woken
festivalens konflikt: alla var snälla
festivalens mest andvända ord: fitta, funkar till allt!
festivalens låt: boten anna enligt alla andra.
festivalens roligaste: lunds skankalicious indieelit som diskuterar oralsex
festivalens smärta: arvids huvud, mitt ben och mina blåmärken.
festivalens snällaste: suz och arvid
festivalens stöld: stäreon eller båda.
festivalens slutsats: eget tält nästa gång!


1 Tiger Lou så klart! kunde vara bättre men inget kan slå tigern.
2 Slagsmålsklubben, helt otippat! Ensam, borttappad och i värsta trängseln utanför entren. Fab.
3 radio dept, så jävla fint.
4 Phoenix
5 kristian antilla
6 kent, gubbjävlar. Fast ni var bra ändå.
7 timbuktu och damn var också väldigt bra.
8 strokes och babyshambles. julian var snygg pete galen.
9 the cardigans, ganska tråkiga men det visste man ju innan, det var mys iaf.

 övriga:
gnarls barkley
backyard babies
martha Wainwright
ane brun duets
lordi
dia psalma
petter
I'm from barcelona
vapnet
nephew
the slaves
sls

de sista har jag bara sett lite av eller så var de för dåliga för att minnas. Eller några var bra men palla göra lista på alla för fan! Hur hade jag tid att se så här många band? Jag har säkert glömt nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback