It's never been like that!

Hej igår tittade jag på madagaskar med suz, den var bra. suz är rolig hon är min bästis.

Nu har jag haft semester i några timmar och jag är redan DÖTRÖTT på det, palla vara ledig!
Jag kommer bli ett sånt mähä. Jag skulle mycket hellre jobba, jag saknar redan alla. Och göteborg!

planering:
åka dit
åka till finland: säga hej köpa taxfreesprit
åka hem till mamma och pappa igen
sova på gräsmattan
grilla lite
kanske dricka lite öl
hoppas tiden går fort
åka lite bil
åka hem till Göteborg
dricka lite öl, kolla på lm
shoppa på öb med suz
åka festivalbuss
sätta upp tält
dricka sprit
vara på systemet en hel dag
våga vägra spritkök
sova i tält
vara bakis
se massa band
försöka hinna vara full
vara en slusk
hitta arvid
gå vilse
åka hem till göteborg igen
duscha
åka till mamma och pappa
hämta katten
åka hem till Göteborg på riktigt

Inget annat! det är nog tur jag har två och en halv vecka på mig.

Kommentarer
Postat av: arvid

mina enda planer är att sola och läsa i gräset, åka till hultfred och vara en sulsk och sen sticka tillbaka lund så snart jag kan innan mina föräldrar gör mig arvslös!

2006-06-05 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback