if you walk out on me, i swear to god i'll kill myself!

Nu borde jag egentligen äta för jag håller på att dö men det gör inget. Igår var det lm och det var sjukt bra och trevligt på alla sätt och vis. Fast inte när jag och matilda vaknade och ville dö. Men det var fint det med. matilda: fuckfuckfuckfuckfuckfuck. När vi gick hem från taxin var det ljust och vi plockade sju sorters blommor fast det inte var midsommar, men det var spännande att sno ifrån trädgårdar. I alla fall, matilda drömde om hela avdelningen, den slampan. Jag drömde inte om någon men vaknade förbannad. good sign!

Sen åt vi världens största melon eller en fjärdedel kanske och sen shoppade jag och suz inför hultsfred jag köpte finfina shorts och världens snyggaste bikini, kanske lite låg underdel men det går nog bra ändå! Sen köpte jag fyra tetror med vin, en engångskamera och novalucol, hejhultsfredhejmagkatarr!


Nu måste jag äta och sen ordna makaronsallad och packa! shithjälpvadskajaghaförklädermedmighurskajagfåplatsiväskan,kommerjagdö?


Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback