Habibi


Hej jag har en liten kris.Jag vill inte! Känns så jävla onödigt att förstöra något.

hejdåreptilhjärta! ingen fara jag ska skärpa mig och shapa up, ingen fara för fan.

kex idag snacks imorrn, det blir nog bra. men jag saknar hus och hem, mitt hem i livet. Fan paddan och loveisa och mia så klart, ni är det bästa. Man behöver er i tillvaron. Men jag får träffa er ändå så det får väl gå. slipper bära kartonger och jävlas iaf. Och alla sepon! Förhoppningsvis är alla gäster inte lika jävla dumma i huvudet som i hus och hem. Man kan ju hoppas!

Jag har världens bästa musik så jag överlever, föresten ska jag gifta mig med Timo jag är galet kär i honom på ett väldigt dramatiskt och passionerat sätt. Som han är, haha. If you walk out on me i swear to god i'll kill myself! Så fin, ge mig drama men inte på Det sättet tack. 

Allt är sepe och jag är skakis som fan, ska sova pallar inte. pusshej  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback