Don't break your mothers heart

Hej jag är uppe klockan 07.33 och då har jag redan lyckats platta håret till igenkännlighet och sminkat mig. Och faktiskt klätt på mig. Helt crazygalet jag vet, men jag ska ju brandöva mig. Kolla jag har till och med gått upp i så god tid att jag har tid att blogga!

Tältet är fixat till hultsfred nu iaf, 6 tjejer i ett. Bra plan. Men jag slipper bära.  snartsnartsnartsnart.
Igår köpte jag världens snyggaste jeans det var inte meningen. Men så kan det gå när de bara har fula bikinis. Men nu har jag kofta och jeans iaf, funkar lika bra det med.

Nu ska jag äta lite hurtbullefrukost och åka till korsis för att träffa Mia.
Tjenishåret

Kolla jag hann till och med rita mitt hår. Det är jättekonstigt.

Kommentarer
Postat av: arvid

det är bättre än ett fotografi!
så dags låg jag och sov ruset av mig, jag åt min hurtbullefrukost nu i eftermiddag, hoho.

2006-06-02 @ 15:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback